Reklamačný poriadok

1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky
uplatnenia reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu
www.kanobeauty.sk, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť Kano Beauty s.r.o., so sídlom
Gorkého 10, 811 01 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, IČO 57226717, DIČ 2122618190,
zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 191964/B
(ďalej len „Predávajúci“).
1.2. Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Obchodných podmienok
Predávajúceho.

2. Zodpovednosť za vady a záručná doba
2.1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v súlade s ustanoveniami § 619 – 627 Občianskeho
zákonníka.
2.2. Záručná doba je uvedená na obale konkrétneho výrobku.
2.3. Za vadu tovaru sa nepovažuje zmena, ktorá vznikla v dôsledku bežného opotrebenia,
nesprávneho skladovania alebo neodborného používania.

3. Uplatnenie reklamácie
3.1. Kupujúci je povinný tovar pri prevzatí skontrolovať a prípadné zjavné vady oznámiť
bezodkladne.
3.2. Reklamáciu možno uplatniť:
• písomne na adrese: Adam Kákoš, Východná 21, 911 01 Trenčín,
• e-mailom na adrese: kanoo.beauty@gmail.com.
3.3. Pri uplatnení reklamácie je potrebné priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo potvrdenie o
zaplatení).
3.4. Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia.

4. Spôsob vybavenia reklamácie
4.1. Oprávnená reklamácia bude vybavená:
• výmenou tovaru,
• primeranou zľavou z ceny, alebo
• vrátením kúpnej ceny, ak nie je možné chybu odstrániť.
4.2. O spôsobe vybavenia reklamácie rozhodne Predávajúci po dohode s Kupujúcim.
4.3. Kupujúci bude o vybavení reklamácie informovaný e-mailom alebo písomne.

5. Náklady na vybavenie reklamácie
5.1. Náklady spojené s uplatnením oprávnenej reklamácie znáša Predávajúci.
5.2. V prípade, že reklamácia nie je uznaná ako oprávnená, Predávajúci môže požadovať náhradu
primeraných nákladov v súlade so zákonom.

6. Záverečné ustanovenia
Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 28. októbra 2025 a je zverejnený na
stránke www.kanobeauty.sk.

Vzorový reklamačný formulár
Kupujúci môže pri uplatnení reklamácie použiť nasledujúci vzor formulára.
Vyplnený formulár môže zaslať e-mailom na adresu kanoo.beauty@gmail.com alebo priložiť k
reklamovanému tovaru zasielanému na adresu Adam Kákoš, Východná 21, 911 01 Trenčín.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Kano Beauty s.r.o.
Gorkého 10, 811 01 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 57226717 DIČ: 2122618190
E-mail: kanoo.beauty@gmail.com

1. Údaje o zákazníkovi:
Meno a priezvisko: ………………………………………….
Adresa: ………………………………………………………………
Telefón / E-mail: ……………………………………………..

2. Údaje o tovare:
Názov produktu: ………………………………………………
Dátum nákupu: …………………………………………………
Číslo objednávky / faktúry: ………………………………

3. Popis vady:
……………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………….

4. Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie:
☐ výmena tovaru ☐ oprava ☐ primeraná zľava ☐ vrátenie kúpnej ceny

Dátum uplatnenia reklamácie: ……………………………
Podpis zákazníka: …………………………………………..

📌 Tento formulár slúži ako odporúčaný vzor na uplatnenie reklamácie podľa zákona č. 102/2014
Z. z.